21 kwietnia, 2013



Po długiej zimie wreszcie nadeszła prawdziwa wiosna. Z braku czasu dla mnie sezon motocyklowy zaczął się trochę później. Na drogach już dawno można usłyszeć ryk układów wydechowych motocykli powodujących u mnie gęsią skórkę. Jeśli mowa już o układzie wydechowym tak jak obiecałem film nakręcony. Po zimowaniu i doładowaniu akumulatora motocykl odpalił z delikatnymi problemami. Pierwsza rzeczą po zagrzaniu silnika i pierwszej wiosennej jeździe było do tankowanie motocykla po sam korek świeżutkim paliwkiem i zmiana oleju silnikowego wraz z filtrem oleju.



Filtr oleju HILFO HF303


OLEJ MOTUL 5100 10W40 4L
 


A teraz to co najlepsze. Dźwięk tłumika made by Edhaust. 
Tłumik skrócony o 10cm, komora rozprężająca na wlocie, przelot 47mm. 
Efekt końcowy przeszedł moje oczekiwania. Trochę wiało, ale słychać co trzeba ;)



 








2 komentarze :

  1. Witam w maju mój wydech powędruje do Edka mam tylko pytanie czy musiałeś robić regulację gaźników po przerobieniu wydechu?i jak spalanie się teraz kształtuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Szczerze nie sprawdzałem spalania przed i po. Nastawy są takie jak w serwisówce. Jeżeli dawno nie robiłeś przeglądu gaźników to warto zrobić czyszczenie i regulacje.

      Usuń