28 stycznia, 2014



W dniu 28.01. mija pierwszy rok od powstania bloga. Rok bardzo spokojny, nie opisałem się za wiele, ale staram się umieszczać posty coś wnoszące, nie piszę na siłę, aby tylko pisać. W miarę możliwości będę umieszczał filmy z udziałem cbry, a także więcej pomocnych postów-poradników.



Podsumowanie pierwszego roku

Łączna liczba wyświetleń: 3195
Najczęściej odwiedzono mnie przez:
kolejność przypadkowa

Oczywiście łączna liczba odwiedzin nie jest imponująca , ale jak to mówią:
 "Nie od razu Hondę zbudowano"
 Mam nadzieje, że ta liczba będzie stale rosła.




2 komentarze :

  1. Sto lat, sto lat!
    Chociaż trochę spóźnione. Gratuluję prowadzenia tak świetnego bloga, z przyjemnością wchodzę tu od czasu do czasu by przejrzeć co nowego się pojawiło.
    Jestem pod wielkim wrażeniem umiejętności i rozległej wiedzy autora, sam nie podjąłbym się w swojej CBRce nawet połowy z tych zadań.
    Kto by w ogóle pomyślał, żeby zrobić przegląd łożysk wahacza? Założę się, że w moim moto też tego nikt nigdy nie robił... Gdybym tylko miał swój własny garaż - a tak to zostaje praca na chodniku pod blokiem ;)

    Życzę wzrostu liczby odwiedzających, przy tej ilości wiedzy będzie ich na pewno coraz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za miłe słowa, które są motorem napędowym do pisania kolejnych postów na blogu. Sam wiele lat robiłem przy samochodzie właśnie pod blokiem na chodniku, ani to przyjemne, ani wygodne ;) Praca w garażu jest nie porównywalnie przyjemniejsza i lepsza, a przy pracy z motocyklem niezbędna.

    OdpowiedzUsuń